تازه های پزشکی

جدیدترین اخبار در زمینه سلامت و پزشکی

خواص برگ انبه برای قند خود و درمان بیماری ها


فواید برگ های انبه و اثرات جانبی آنها

انبه میوه ای بسیار خوشمزه که خواص بسیاری دارد اما برگ انبه خود دارای خاصیت های بسیاری است که برای کنترل دیابت خیلی مفید است و به دیابتی ها پیشنهاد میکنم از “برگ انبه” حتما استفاده کنند. انبه برای درمان آسم و عفونت های گلو و بسیاری از بیماری ها مفید است. فواید برگهای انبه هنوز برای بسیاری ناشناخته است, اما هزاران مزیت سلامتی دارد که کاملا اشتباه است اگر آنها را نادیده بگیریم. بسیاری از مشکلات سلامتی و بیماری ها را تنظیم و درمان می کند. همچنین مشهور است که دیابت و فشار خون پایین را تنظیم می کند . اسهال خونی را درمان می کند که برای کل روده خوب است . مشکلات تنفسی می تواند توسط برگ های انبه درمان شود.

بی قراری، وضعیتی است که باعث ایجاد مشکلات زیادی می شود و چنانچه در این بخش از سلامت نمناک گفته شده است برگ های انبه می توانند با بی قراری مبارزه کنند . هم چنین می تواند سوختگی را التیام دهد و درمان خوبی برای درد گوش است اما این تنها خواص برگ انبه نیست بلکه این برگهای خوش عطر فواید دیگری هم دارند.




برگ های انبه:


ما آنقدر به این میوه علاقه داریم ، که از فواید سلامتی حاصل از برگ های انبه محروم شده ایم ، برگ های انبه نوک تیز درخشان و براقی دارند. برگ ها یش را می توان به دو طریق به صورت پودر شده یا به عنوان ترکیبی برای جوشاندن در آب مصرف کرد. آنها سرشار از خواص آنتی اکسیدانی هستند .علاوه بر مفید بودنشان در پزشکی, می توان از آن در زمینه آشپزی نیز استفاده کرد.

فواید برگ های انبه


ارزش غذایی برگ های انبه:


برگ های انبه غنی از ویتامین های c , b و a هستند .




آن ها همچنین غنی از فلاونوئیدها و فنول می باشند، که خواص آنتی اکسیدانی را به برگ ها می دهند.




فواید سلامتی برگ های انبه:


بهترین فواید سلامتی برگ های انبه در ادامه بخش سلامت نمناک آورده شده است:


برگ انبه برای تنظیم بیماری دیابت:


برگ های لطیف انبه حاوی تانن و آنتوسیانین است که به درمان دیابت در مراحل اولیه موثر است. علاوه بر این , به درمان دیابت و رتینوپاتی دیابتی نیز کمک می کند . این برگ ها حاوی یک ترکیب بنام عصاره اتیل استات و عصاره اتیل استات هستند که سنتز گلیکوژن را تحریک می کند . برگ ها می توانند به صورت پودر شده یا خیس شده مصرف شوند .برای کم کردن علائم دیابت , برگ ها را در آب بیندازید و سپس بیرون آورید و آب را بنوشید. از این برگ ها می توان برای درمان هیپرگلیسمی نیز استفاده کرد.


برگ انبه برای دیابت




تنظیم بیماری دیابت با برگ های انبه


برگ های انبه برای کاهش فشار خون و خطر فشار خون:


برگ های انبه باعث کاهش فشار خون می شوند و به این معنی است که می توانند به فشار خون پایین برای تقویت رگ های خونی و درمان مشکلات رگ های واریسی کمک کنند . انبه می تواند به درمان فشار خون کمک کند . رگ های خونی شکننده را تقویت می کنند که می توانند باعث ایجاد فشار خون شوند .


حل کردن سنگ های سنگ صفرا و کلیه:


برگ های انبه به انحلال سنگ های صفراوی و کلیوی کمک می کنند. برگ های انبه را در سایه خشک کنید و آن را پودر کنید . پودر را با آب مخلوط کنید و بگذارید یک شب بمانند . این مخلوط را روزانه بنوشید تا سنگ های کلیه تان را حل کنید .




برگ های انبه برای درمان بی قراری:


متاسفانه اضطراب یکی از شایع ترین مشکلاتی است که بر جوانان تاثیر می گذارد . اضطراب باعث بی قراری می شود که برای همه آزار دهنده است.


برگ های انبه بی قراری را درمان می کند. نوشیدن 2-3 فنجان چای برگ انبه باعث کاهش بیقراری می شود.


درمان بی قراری با استفاده از برگ های انبه


برگ های انبه برای درمان مشکلات تنفسی:


برگ های انبه برای انواع مشکلات تنفسی خوب هستند. این عنصر به ویژه برای افرادی مفید است که از سرما خوردگی, برونشیت و آسم رنج می برند. برگ های انبه را بجوشانید و عسل به آن اضافه کنید تا معجونی درست شود. این معجونرا برای درمان سرفه بنوشید.


برگ انبه برای درمان اسهال خونی:


برگ های انبه در درمان اسهال خونی بسیار مفید هستند. این برگ ها باید بعد از خشک شدن در سایه پودر شوند . آنها را با آب مخلوط کنید و 2-3 بار در روز بنوشید.




برگ انبه برای تسکین درد گوش:


درد گوش بسیار دردناک و آزاردهنده است . این بیماری عمدتا توسط موم گوش , آب در کانال های گوش و یا عفونت ایجاد می شود. یک قاشق چای خوری عصاره برگ های انبه می توانند برای تسکین درد استفاده شوند.


سوختگی بسیار دردناک است. سوختگی برای افرادی که آشپزی می کنند عادی است


براثر قطرات ریز روغن داغ و یا به طور تصادفی با وسایل آشپزخانه که روی اجاق داغ گذاشته شده اند، اتفاق می افتند. برگ های انبه را آتش بزنید تا خاکستر شوند. این خاکستر را روی ناحیه آسیب دیده بمالید تا تسکین فوری را تجربه کنید.


درمان درد گوش با استفاده از برگ های انبه


برگ انبه برای درمان سکسکه:

سکسکه طولانی خیلی آزاردهنده است. شما نمی توانید روی چیزهای دیگر تمرکز کنید در حالی که سکسکه می کنید. همچنین در هر زمان و هر جایی اتفاق می افتد.

چیزی که بدتر است این است که هیچ دارویی برای متوقف کردن سکسکه وجود ندارد.

دود کردن برگ های انبه نه تنها سکسکه را درمان می کند، بلکه مشکلات گلویی را نیز درمان می کند.

برگ انبه برای جلوگیری از بیماری های مختلف شکمی:

بیماری های شکمی در زندگی روزمره ما رایج هستند. آنها خم می تواند جزئی باشند و هم جدی. با این وجود، مهم است که روده ها را سالم نگه داریم، چون داشتن شکمی سالم ضروری است. برگ های انبه را در طول یک شب در آب گرم بیندازید و خیسشان کنید. هر روز از آن استفاده کنید با شکم خالی مصرف کنید.



استفاده از برگ های انبه:

علاوه بر هزاران افسانه مربوط به برگ های انبه، آنها را می توان خشک کرد و دم کرد تا چای از آنها درست شود.

استفاده از برگ های انبه و عوارض آن

عوارض جانبی و آلرژی به برگ های انبه:

اثرات نامطلوب بزرگی در استفاده از برگ های انبه وجود ندارد.

کشت برگ های انبه:

مورخان گفته اند که انبه از منطقه ای بزرگی از شمال غربی میانمار، بنگلادش و شمال شرقی هند، سرچشمه گرفته است.

درختان انبه در مناطق استوایی و مناطق گرمسیری به بهترین شکل رشد می کنند.

منبع : goonagoon95.blogsky


[ بازدید : 89 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 12 شهريور 1398 ] [ 11:09 ] [ admin ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]