تازه های پزشکی

جدیدترین اخبار در زمینه سلامت و پزشکی

تازه ترین یافته های جهان پزشکی


نتیجه تصویری برای عکس لباس پزشکی انگیزشی

در جدیدترین تحقیق انجام شده در کشور فرانسه، مشخص شده است که افرادی که بیشتر آب می نوشند کمتر در معرض خطر ابتلا به دیابت هستند. در این تحقیق 9 ساله مشخص شده است که نوشیدن روزانه 1 لیتر آب بیشتر از حد معمول باعث کاهش 36 درصدی احتمال ابتلا به دیابت می شود. پرفسور "رونن روسل" در مورد نتیجه این تحقیقات این گونه توضیح می دهد: زمانی که شما تشنه هستید مغز شما هورمونی را ترشح می کند که به کبد دستور می دهد تا "گلوکوز" که یک ماده قندی است را ترشح کنید. پس در صورتی که از تشنگی جلوگیری کنیم می توانیم از ابتلا به دیابت نیز تا حدودی جلوگیری کنیم.



_در تحقیقی که اخیرا بر روی خواب مردان صورت گرفته مشخص شده است که مردانی که بر روی تشک های نرم یک چرت 45 دقیقه ای دارند 40 درصد نسبت به مردانی که بر روی تخت های عادی برای همین مدت به استراحت می پردازند زودتر می خوابند. بر اساس این مطالعه نرمی موجود بر روی تشک باعث می شود که شما احساس راحتی کرده و پیام هایی به مغز شما ارسال شود که شما را به خوا فرو می برد.


_بسیاری از ما این توصیه پلیس را شنیده ایم که در هنگام رانندگی از صحبت با تلفن همراه و یا ارسال پیامک خودداری کنید. اما آیا در زمان راه رفتن در خیابان هم بایستی مراقب بود؟


در تحقیقات انجام شده در کشور انگلستان مشخص شده که فرستادن پیامک در حال راه رفتن خطرناک است. برای نمونه در زمانی که در حال عبور از خیابان هستید و همزمان در حال ارسال پیامک نیز هستید مغز شما به صداهای اطراف توجهی نشان نمی دهد و این ممکن است موجب تصادف شما با خودروهای عبوری شود.


_تحقیقات جدید در آمریکا مشخص کرده است که این تنها میوه و سبزیجات نارنجی رنگ و ویتامین A نیستند که از بینایی شما حفاظت می کنند. بلکه ویتامین C نیز برای تقویت بینایی و جلوگیری از ابتلاء بیماری در چشم مفید است. ویتامین C می تواند از سیستم عصبی شما حفاظت کرده و فعالیت عادی این سیستم در طول روز را تضمین کند. یک پرتقال متوسط که حاوی 90 میلی گرم ویتامین C است نیاز روزانه شما به این ویتامین را برطرف می کند.


_در تحقیقی که اخیرا در کشور مکزیک انجام شده مشخص شده است که ماده " کافئین" تنها یک ماده انرژی زا نیست و بلکه حاوی آنتی اکسیدان نیز هست. این تحقیق مشخص کرده است که این آنتی اکسیدان ها از بیماری های قلبی و آلزایمر جلوگیری خواهد کرد.


منبع: باشگاه خبرنگاران


[ بازدید : 91 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 28 شهريور 1398 ] [ 15:39 ] [ admin ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]